Subject: nõukogu koosoleku teade
From: "Tervisespordikeskus - JTSK" <[email-masked]>
To: "KUM min", "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 17:29:06 +0300

Teade:

Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus nõukogu 82. koosolek toimub
27.06.2025 algusega kell 10.30 Microsoft Teams’i vahendusel.

Koosoleku päevakorras:

1) Sihtasutuse Jõulumäe Tervisespordikeskus aastate 2025–2030 arengukava
kinnitamine

2) Päevakorda kerkinud küsimused

Lugupidamisega

--

Eido Tasalain

Sihtasutus Jõulumäe Tervisespordikeskus

juhatuse liige

Tel 5094895

SA Jõulumäe Tervisespordikeskus

Leina küla, Häädemeeste vald, 86504 Pärnumaa

526 4996 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
<http://www.joulumae.ee/> www.joulumae.ee